eTwinning Projelerimiz Avrupa Kalite Etiketi Aldı!

eTwinning Projelerimiz Avrupa Kalite Etiketi Aldı!

17.01.2024 108

DUYGULARDAN DOKUMALARA

Okulumuz öğretmeni Hicret KARACA ve diğer ortak okullar işbirliği ile düzenlenen 'DUYGULARDAN DOKUMALARA' isimli eTwinning projesi; unutulmaya yüz tutmuş kilim dokuma sanatını, farklı kültür ve özelliklere sahip genç nesil öğrenciler ile birlikte yeniden oluşturmayı ve gelecek kuşaklara aktarmayı amaçlamıştır.

Proje kapsamında dünyanın en renkli ve en anlamlı kilim dokuma çalışması gerçekleştirilmiştir.

Öğretmenimiz ve öğrencilerimizin projedeki çalışmaları ve proje ortakları ile olan işbirliği önce Ulusal Kalite Etiketi daha sonra ise Avrupa Kalite Etiketi ile ödüllendirilmiştir.

Bu proje çalışmasının örnek teşkil edip geçmişten günümüze kadar farklı kültürlerin bir parçası olan geleneksel el sanatları alanına duygusal farkındalık ile katkı sağlayacağını umuyoruz.

Emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.

21-02-202417-01-2024

 

AİLEM DE OKULDA

Okulumuz öğretmeni Fatma ŞİRİN ve diğer ortak okullar işbirliği ile düzenlenen 'AİLEM DE OKULDA' isimli eTwinning projesi; aile içi iletişimi geliştirerek öğrencilerin okul hayatındaki başarı ve mutluluk oranları arttırmayı, kültürler arası aile benzerliklerini ve farklılıklarını tanımasını amaçlamıştır.

Projemiz, birçok aileye aile içi iletişimin önemi konusunda farkındalık kazandırarak diğer aileleri de etkilemesi noktasında teşvik edici olmuştur.

Öğretmenimiz ve öğrencilerimizin projedeki çalışmaları ve proje ortakları ile olan işbirliği neticesinde projemiz önce Ulusal Kalite Etiketi daha sonra ise Avrupa Kalite Etiketi ile ödüllendirilmiştir.

Emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.

21-02-202418-01-2024

 

YANSIMALARIM

Okulumuz öğretmeni Fatma ŞİRİN ve diğer ortak okullar işbirliği ile düzenlenen 'YANSIMALARIM' isimli eTwinning projesi; ergenlik döneminin başlangıcı ile öğrenciler  hızlı bir değişime ve büyümeye uğramakta ve bu durum bedenleriyle ilgili rahatsızlık duymalarına, beden imajlarına yönelik olumsuz duygular  geliştirmelerine neden olabilmektedir.  Bedenin ve görünümün ön plana çıktığı bu gelişim döneminde öğrencilerin beden imajlarını olumlu bir şekilde geliştirmelerini, kendileri ile barışık olmalarını,benlik saygılarının güçlenmesini ve özgüven gelişimini amaçlamıştır.

Projemiz, birçok gencin olumlu beden algısı konusunda farkındalık kazanması ve  diğer arkadaşlarını bu anlamda etkilemesi noktasında teşvik edici olmuştur.

Öğretmenimiz ve öğrencilerimizin projedeki çalışmaları ve proje ortakları ile olan işbirliği neticesinde projemiz önce Ulusal Kalite Etiketi daha sonra ise Avrupa Kalite Etiketi ile ödüllendirilmiştir.

Emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.

21-02-202418-01-2024